Přírůstky č. 44



Krásné odpoledne, milí knihomolové,

už je to poměrně dávno, kdy jsem naposledy vydala článek s novými přírůstky. Vlastně, jak na to tak koukám, tak poslední článek vyšel v lednu tohoto roku a obsahoval knihy, které mi nadělil Ježíšek. Nebudu vám tady zpětně ukazovat knihy, které mi v průběhu tohoto roku přibyly, ale ráda bych se vám pochlubila se dvěma kousky, které se mi podařilo minulý měsíc vyhrát.


První knihu se mi poštěstilo vyhrát na blogu u Terky (Mrs. Jungová), kde se soutěžilo o novinku Shari Lapeny a to o knihu Někdo cizí v domě.
Jelikož se mi Manželé odvedle líbili, tak jsem byla moc ráda, že se na mě usmálo štěstí i s touto knihou. Už se těším, až si lépe zorganizuji čas a začnu ji číst.


Anotace
V téhle útulné čtvrti spokojených domovů zůstávají nebezpečné lži uzavřeny za dveřmi… Shari Lapena, autorka thrilleru roku 2017 Manželé odvedle, přichází s dalším rodinným dramatem plným tajemství a nečekaných zvratů, které nikdy nepřestanou překvapovat. Karen a Tom Kruppovi jsou šťastní – vzali se teprve nedávno a vlastní nádherný dům poblíž New Yorku. Jednoho dne se Tom vrátí domů a zjistí, že Karen zmizela – její auto je pryč a zdá se, že odjela ve spěchu. Nevzala si dokonce ani kabelku, telefon, doklady. Krátce nato se Tom dozví, že Karen měla nehodu a leží v nemocnici s otřesem mozku a ztrátou paměti. Po čase se Karen, odhodlaná vyléčit se a zapomenout, vrací s Tomem domů. Ale zdá se, že se tam něco změnilo. Něco není v pořádku. Někdo tam byl. Někdo cizí. Jenže v tomhle domě je každý cizí. Každý má něco, co by podle něj mělo zůstat skryto. Něco, kvůli čemu by raději vraždil, jen aby si to mohl nechat pro sebe...


Druhou knihu se mi povedlo vyhrát ve velké velikonoční soutěži na stránkách Recenzária. Pevně jsem doufala, že povídková kniha S láskou tě nenávidím by mi mohla říkat "pane" a ono se tak opravdu stalo!
Nedokážete si představit, jak jsem koukala, že jsem ji vyhrála a ještě větší překvapení nastalo v době, kdy jsem v jednom týdnu vyhrála druhou knihu. No jo, štěstí někdy opravdu sedne i na vola :-)


Anotace
Soubor třinácti povídek o literárních záporácích od nejlepších YA autorů současnosti. V této jedinečné antologii se spojilo třináct nejlepších autorů young adult literatury s třinácti vlivnými booktubery, aby společně sepsali příběhy z pohledu často nepochopených záporáků. Přesvědčí vás, že nic není černobílé. Dejte proto druhou šanci Sherlocku Holmesovi nebo Medúze a užijte si povídky Marissy Meyerové, Somana Chainaniho, Samanthy Shannonové, Victorie Swabové, Nicoly Yoonové a dalších.


Tak to by byly mé dubnové výhry. Co na knihy říkáte vy? Četli jste nějakou z nich, nebo máte na některou zálusk?
Určitě mi napište do komentářů, budu se těšit :-)

Mějte se krásně!
Pinky 

13 komentářů:

  1. Moc pěkné Janičko :) Gratuluji k výhrám, zvlášt k Někdo cizí v domě :) Na to se taky chystám :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani, sama jsem zvědavá, jestli bude lepší, nebo horší než Manželé :-) Snad budeme obě spokojené :-)

      Vymazat
  2. tak to jsi mela stesticko... me by zajimaly obe :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvědavá jak se ti Někdo cizí v domě bude líbit ^^ budu se těšit na recenzi :))

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k výhrám! :-) Obě knihy vypadají zajímavě, hlavně Někdo cizí v době. S láskou tě nenávidím mě až tak moc neláká, i kvůli recenzím co jsem četla, ale kdybych ji vyhrála, ráda bych ji zkusila, utrácet se mi za ni nechce. :-D
    Přeju příjemné počtení! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ke krásným výhrám. Jsem velmi zvědavá, jak se ti bude líbit Někdo cizí v domě. Já se zrovna chystám publikovat recenzi a řeknu ti, nic moc, spíše nic než moc. Podle mě slabší než Manželé odvedle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jsem na ni fakt zvědavá, tak snad se k ní co nejdříve dostanu :-)

      Vymazat
  6. Krásné knihy jsi vyhrála, Jani. Gratuluji. Já mám Někdo cizí v domě za sebou, a nemohu se dokopat k sepsání recenze, ale mě se teda líbila. Dokonce i o fousek víc než Manželé od vedle :-D
    Tak se budu těšit na tvůj názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Moni :-) Koukám, že názory jsou opravdu různé, jsem zvědavá! :-)

      Vymazat
  7. Někdo cizí v domě vypadá skutečně zajímavě :)
    S láskou nenávidím jsem četla a docela mě zklamala. Některé povídky byly takové neslané nemastné, ale jiné epické. Ale možná to bylo jen tím, že jsem měla doslova obří očekávání :D

    OdpovědětVymazat